Terminál VRT Jihlava
Návrh je pojatý jako nová krajina - formou masivních náspů (kopců) spíše než nákladných mostních estakád. Materiálové pojetí je syrové (pohledový beton, ocel), kombinované s vertikální zelení a přirozenou luční skladbou dlouhých travin na železničním tělese. Západní hala železničního terminálu je hlavní a slouží přestupům na MHD, před halou se nachází terminál MHD a linkových autobusů s čekacím prostorem s mlatem. Východní terminál slouží primárně individuální automobilové dopravě. Má přímou vazbu na parkovací dům pro 1800 aut a lokální zastávku MHD. Konstrukce parkovacího domu synergicky podpírá mostovku vysokorychlostní tratě s nástupišti. Celým areálem prostupuje síť stávajících vodotečí v šířce definované pro vodní biokoridor. Terminál je na silniční síť připojený z kruhového objezdu na silnici první třídy pomocí připojovací komunikace vedoucí severně od dálnice. Na jih je terminál připojený komunikacemi po obou stranách továrny Bosch. Cyklostezka na Střítež sleduje trasu Zlatého potoka a vede k východní hale, kde je připraven cyklistická infrastruktura.
Tým: Jan Vrbka, Roman Strnad, Šárka Tauchmanová, Radim Nečas, Jan Koláček, Ján Augustín (Divo), Tomáš Říha, Otto Plášek, Dominika Štefková, Adam Hajdák.